Про нас
Про компанію

Компанія «Blagoda» спеціалізується на вирішенні бізнес-завдань, пов'язаних із управлінням людськими ресурсами. Надаємо послуги аутсорсингу, аутстафінгу та рекрутингу. 

Працюємо з великим, середнім та малим бізнесом. Співпрацюємо із виробничими підприємствами та компаніями у сферах FMCG, складської логістики, дистанційної торгівлі, рітейлу та ін.

Для підбору кандидатів, що відповідають критеріям hard&soft skills (професійно-технічним та комунікативним навичкам), ми використовуємо власне digital-рішення YouCan.

Наші цiнностi
Місія
Поєднуючи інтереси працівників та роботодавців, ми сприяємо реалізації потенціалу кожного з них. Застосовуючи інноваційні рішення, ми забезпечуємо компаніям-Замовникам конкурентну перевагу, а людям - стабільність і добробут!
Цінності
У нашій діяльності ми цінуємо надійність, професіоналізм та порядність у взаєминах з нашими Замовниками, а також всередині власної компанії.
Бачення
Компанія «Blagoda» - національний лідер у наданні аутсорсингових послуг, що базується на застосуванні інновацій, якості та швидкості послуг, що пропонуються. «Blagoda» - бренд, який впізнають Замовники та працівники на теренах України.
Наші гарантії

  • Індивідуальний підхід до роботи над Вашим проектом
  • Гарантія простоти та прозорості технологій, що використовуються
  • Гарантія повної відповідальності компанії «Blagoda» перед органами контролю - фіскальною, трудовою та іншими інспекціями
  • Гарантія виконання зобов'язань щодо виплати заробітної плати та податків згідно з нормами трудового та податкового законодавства
  • Гарантія забезпечення суворої конфіденційності даних замовника

Про «Blagoda» в цифрах
9
років

Успішної роботи

2 500
+

Постачаємо до 2500 людино-годин в день

500
%

Покриваємо коливання

5
+ млн

Надано людино-годин за 9 років роботи

Люди
Наша команда

Олексій Коробка

Chief Executive Officer

-

Надія Рибка

Head of HR Department

-

Олександр Сіваченко

Chief Technical Officer

-

Олексій Кушнір

Business Development Manager

-

Ольга Коваленко

Chief Financial Officer

-